Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гордійчук Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Гордійчук Ю. 
Формування лексичної компетенції студентів-економістів як складової професійного мовлення [Електронний ресурс] / Ю. Гордійчук, Ю. Причина // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 5. - С. 75-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_5_9
Проаналізовано особливості формування лексичної компетенції у студентів-економістів під час вивчення іноземної мови. Наведено визначення терміна "професійна компетенція"; виокремлено основні складові формування іншомовної лексичної компетенції та охарактеризовано цілі та завдання етапів формування іншомовної лексичної компетенції: семантизація лексичних одиниць, автоматизація дій студента з лексикою на рівні речення і на рівні тексту. Зроблено висновки, що проблема формування мовної компетенції (професійного мовлення), зокрема лексичної як її складової, є актуальною для нашого суспільства. Дидактичною основою формування лексичної компетенції у майбутніх економістів виступає комплекс принципів: наочності, свідомості, активності та міжпредметної координації, а також принципи комунікативності, взаємопов'язаного навчання усіх видів іншомовної діяльності та професійної спрямованості навчання. Констатовано, що формування лексичної компетенції базується на обробці автентичних професійних текстів, які є джерелом термінологічної лексики.Проанализированы особенности формирования лексической компетенции у студентов-экономистов во время изучения иностранного языка. Приведено определение термина "профессиональная компетенция"; выделены основные составляющие формирования иноязычной лексической компетенции и охарактеризованы цели и задачи этапов формирования иноязычной лексической компетенции: семантизация лексических единиц, автоматизация действий студента с лексикой на уровне предложения и на уровне текста. Сделаны выводы, что проблема формирования языковой компетенции (профессионального говорения), в частности лексической как ее составляющей, является актуальной для нашего общества. Дидактической основой формирования лексической компетенции будущих экономистов выступает комплекс принципов: наглядности, сознательности, активности и межпредметной координации, а также принципы коммуникативности, взаимосвязанного обучения всем видам иноязычной деятельности и профессиональной направленности обучения. Констатировано, что формирование лексической компетенции базируется на обработке аутентичных профессиональных текстов, которые являются источником терминологической лексики.The article considers features of lexical competence of students-economists; defines the term «professional competence»; determines the components of foreign lexical competence. The paper highlights the effective forms of work with students while forming lexical competence. The author concludes mat the problem of linguistic competence (profess speaking) formation, namely lexical its component part, is quite relevant to our society. That is why special attention is played to the problem of lexical competence formation in the process of teaching foreign language students-economists. Set of principles serve as the didactic basis for the formation of lexical competence of future economists. They are as follows: principle of demonstrativeness, principle of consciousness, principle of activity and interdisciplinary coordination, as well as the principle of communicativeness, interconnected teaching of all kinds of foreign language activities, and professional orientation of students' teaching
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.995 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Шеремет О. О. 
Податковий потенціал підприємств та можливості його підвищення в Україні [Електронний ресурс] / О. О. Шеремет, Ю. О. Гордійчук. // Ефективна економіка. - 2013. - № 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_5_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.45 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Гордійчук Ю. 
Афганська стратегія адміністрації Барака Обами в трансатлантичному вимірі: американські погляди та оцінки [Електронний ресурс] / Ю. Гордійчук // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Історія. - 2012. - Вип. 113. - С. 13-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ist_2012_113_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.687 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Гордійчук Ю. 
Особливості та складові економічного співробітництва США з країнами ЄС протягом першого президентства Б. Обами (2008-2012 рр.) [Електронний ресурс] / Ю. Гордійчук // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Історія. - 2013. - Вип. 3. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ist_2013_3_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 298.641 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гордійчук Ю. 
Вплив фінансової кризи в єврозоні на американсько-європейські відносини в період першого президентства Б. Обами [Електронний ресурс] / Ю. Гордійчук // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Історія. - 2013. - Вип. 5. - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ist_2013_5_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.593 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського